Expat szolgáltatások
A növekvő számban megjelenő multinacionális vállalatok eredményeként egyre gyakoribb eset, hogy a cégek külföldi országból fogadnak munkavállalókat munkavégzés céljából, vagy éppen munkavállalót küldenek ki külföldi országba.
Ilyen esetben számos speciális bejelentési kötelezettség, illetve regisztrációs és adminisztrációs feladat merül fel, ami jelentős többletmunkát róhat fel az adott vállalat HR-es munkatársainak. A mi célunk, hogy ezen feladatok elvégzésében nyújtsunk teljes körű támogatást, a HR-es kollégák és a munkavállalók minimális bevonásával, ezáltal tehermentesítve őket az adminisztrációs többletmunka terhe alól. Papírmentes iroda lévén elektronikusan intézzük a szükséges feladatokat, bejelentéseket, ahol azt a jogszabály lehetővé teszi, ezzel is növelve az ügyintézés hatékonyságát. Ügyfeleinknek dedikált ügyintézőt biztosítunk, azonban a kapcsolattartó szabadsága vagy betegsége miatt sem lehet fennakadás az aktuális ügyek intézésében, mivel szabályozott helyettesítési rendszerben dolgozunk. Munkatársaink folyamatosan nyomon követik a törvényi változásokat, melyekről megbízóinkat időben tájékoztatjuk.
Expat szolgáltatásaink a teljesség igénye nélkül:
- Adóazonosító jellel, adókártyával kapcsolatos ügyintézés;
- TAJ számmal-, TAJ-kártyával kapcsolatos ügyintézés;
- Adóhatósági igazolások kérelmezése (adó-, jövedelem-, illetőségigazolás);
- Tartózkodási engedéllyel kapcsolatos ügyintézés harmadik országbeli állampolgárok részére;
- Regisztrációs igazolással kapcsolatos ügyintézés EGT állampolgárok részére;
- Szükséges bejelentések elkészítése és továbbítása az Idegenrendészeti Főigazgatóság, illetve a Munkaügyi Központ felé;
- Adójogi illetőség meghatározása az adófizetési kötelezettség megállapításához;
- A biztosítási kötelezettség országának meghatározása;
- Éves személyi jövedelemadó bevallások elkészítése és benyújtása.